Auteur Topic: Noob heeft hulp nodig !  (gelezen 180 keer)

Offline Tirwin

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
Noob heeft hulp nodig !
« Gepost op: april 27, 2019, 09:31:59 am »
Hallo

Ik heb al een tijdje de MED800X3D maar nog nooit de tijd genomen of zelfs bewust wat het toestel allemaal aankan.
Kunnen jullie mij de nodige informatie bezorgen om volgende zaken in te stellen/bekijken of het wel mogelijk is wat ik wil?

Ik heb dus de med800X3D met externe harde schijf aan gekoppeld. Ik heb onlangs geïnvesteerd in een nieuw wifi systeem (Linksys Velop dual band). De mede8er zit dus gekoppeld op de wifi.
Van wat ik gelezen heb tot nu toe zou de mogelijkheid moeten bestaan om vanop mijn PC (ook geconnecteerd via de linksys velop (bekabeld)), connectie te maken met de med8er en zo films/muziek/foto's en dergelijke te starten om deze te streamen.
Ik krijg echter kop nog staart hoe ik dit in aan de praat moet krijgen.

Momenteel is de mede8er verbonden met de wifi. (ik weet het ip adres hiervan)
De Mede8er is niet zichtbaar op mijn PC (geen idee of ik nog iets moet instellen hiervoor)
Kunnen jullie mij stap voor stap even uitleggen/begeleiden wat ik moet doen qua instellingen en waar?

Wat ik dus graag zou bekomen;
Films downloaden via PC -> deze makkelijk te raadplegen op de mede8er en ze zo streamen.

Alvast bedankt voor diegene die hier even tijd wil voor nemen om mij een stapje verder te brengen. Alvast bedankt! :-*