Auteur Topic: Geen beeld, wel geluid en ondertiteling  (gelezen 158 keer)

Offline afarensis

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
Geen beeld, wel geluid en ondertiteling
« Gepost op: november 05, 2018, 10:52:24 am »
Sinds een paar dagen krijg ik bij een aantal films (ongeacht formaat) geen beeld meer, wel geluid en ondertiteling. Getest op PC, dan wel beeld.

Mijn Med800X3D speelde jarenlang probleemloos alle films af. Dus het heeft naar mijn mening niet zoveel te maken met het formaat of bepaalde instellingen; die zijn al jaren hetzelfde. Ik heb natuurlijk ook een keer volledig afgesloten en weer opgestart.

Maar... wat dan wel? Het is, zeker in dit forum, bekend dat de ondersteuning/updates al een tijd niet meer worden uitgebracht en de mede8er is ook ongeveer een jaartje of 6 oud. Dus misschien wel 'einde verhaal'?

Ik hoop het niet, het is verder een prima apparaat. Wellicht dat iemand mij kan helpen bij dit probleem....

George

Offline eddeheer

• Newbie
  • *
Re: Geen beeld, wel geluid en ondertiteling
« Reactie #1 Gepost op: november 07, 2018, 03:23:59 pm »
Ik zou gewoon de laatste firmware er opnieuw opgooien als ik jou was dat lost een heleboel problemen op. En uiteraard je hmdi kabel checken.

Offline afarensis

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: november 08, 2018, 02:47:13 pm »
Bedankt voor je reactie en tip.

Zojuist uitgevoerd, maar helaas, heeft niet geholpen...
Ik realiseerde mij overigens niet dat je daarna 'alle' instellingen weer opnieuw in moet stellen, maar goed, uiteindelijk wel weer gelukt...

Ook met andere hdmi-kabel hetzelfde probleem...

Zou het er dan toch mee te maken kunnen hebben dat de ondersteuning/updates al een tijd niet meer worden uitgebracht? En een al wat ouder apparaat. Bij nader inzien is de speler iet minder oud, ongeveer 4.5 jaar.

Offline afarensis

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2018, 09:36:40 pm »
Inmiddels zelf ontdekt wat de reden is. De mede8er kan het formaat X265 niet aan. Dus toch wat gedateerd v.w.b. updates.