Auteur Topic: zelf gemaakte films met beschrijving opnemen  (gelezen 1672 keer)

Offline Benv50

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
zelf gemaakte films met beschrijving opnemen
« Gepost op: oktober 04, 2017, 08:29:49 pm »
Beste lezers,
Ik ben nieuw in het Mede8er-land, heb een 800X3D gekocht met 2 Tb harddisk en wil daar films op plaatsen die zelf gemaakt zijn (dus niet movies met info op IMDB of welke db ook). Het plaatsen van die films is op zich geen probleem. Het afspelen ook niet.
Maar nu wil ik ook beschrijvingen bij die flms en trefwoorden waar (door anderen) gezocht op kan worden.  De mediaplayer wordt gebruikt door het Historisch Genootschap en moet stand alone werken, zonder pc, zonder internet.  Ik heb al van alles gelezen maar alles komt steeds terug op Y2M en daar heb ik dus niets aan.
Heeft iemand een voorbeeld van de vereiste mappen- en bestandsstructuur?  of heb ik een document gemist ?
Graag je reactie zodat ik verder kan.
Ben

Offline Benv50

• Newbie
  • *
Re: zelf gemaakte films met beschrijving opnemen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 06, 2017, 06:03:50 pm »
Beste "Medelid",

Dank voor de moeite die je genomen hebt om te reageren.
Ik denk echter dat je mijn vraag niet helemaal goed begrepen hebt: het gaat mij niet om het maken van de films maar om de manier waarop je die op de Mede8er plaatst, zodanig dat je daar een beschrijving bij kunt zien en er op kunt zoeken zoals dat bij de M zou moeten kunnen op trefwoorden.

Overigens is een map per film logischerwijze alleen nodig om de film, beschrijving en trefwoorden bijelkaar te houden. Zoals ik het nu heb zonder de zoek (lees vind)mogelijkheden te gebruiken, is een map per film overbodig.

Offline Benv50

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: oktober 07, 2017, 12:11:08 am »