Auteur Topic: trailers icm jukebox+...zelf trailer toevoegen?  (gelezen 5502 keer)

Offline kim

• Experienced Member
  • Like Status: +1/-0
trailers icm jukebox+...zelf trailer toevoegen?
« Gepost op: januari 10, 2015, 08:18:55 am »
Hey,

ik vroeg me of of het mogelijk is om de scan te verkorten als ik trailers toevoeg op mn jukebox+.
Als ik nu "trailers toevoegen" selecteer op de jukebox+ dan begint hij al mn films waar hij geen trailers voor vindt opnieuw te zoeken,en dit duurt nu voor 85 films wat lang om elke keer opnieuw te doen.
ik heb aln een xxxx.trailer.mkv in alle mappen gezet van de film waar hij geen trailer voor vindt,en deze trailer speelt hij dan ook af in de about.jpg Maar toch scant hij deze mappen elke keer opnieuw.

Daarom vroeg ik me af of er nieuts is wat ik in de film map kan plaatsen in de van de jukebox + waardoor ie niet elke film opnieuw gaat scannen waar geen trailer voor is.

alvast bedankt voor het meedenken.

Offline Maasbommel

• Mede8er Moderator
  • Hero Member
  • Like Status: +138/-12
Re: trailers icm jukebox+...zelf trailer toevoegen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2015, 09:50:33 am »
Dit is helaas het nadeel wanneer je de interne scraper niet gebruikt, de add trailer optie moet alle xml bestanden aflopen om te kijken of de trailer links erin zitten.

Gebruik maken van Jukebox+ gaat daarbij niet helpen volgens mij, blijft hetzelfde fenomeen.

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2015, 10:07:28 am »
Hey,

ik maak al gebruik van de jukebox+ , het gaat alleen om de 80 films waar hij geen trailers voor vindt,alle andere 2000 + films zoekt ie niet af.

Offline Maasbommel

• Mede8er Moderator
  • Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: januari 10, 2015, 10:40:37 am »
Waarom vindt hij daar geen trailers links voor?
Kan je eens wat film titels noemen waarbij dit gebeurd?

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #4 Gepost op: januari 10, 2015, 01:28:22 pm »
shindlers list
bro's before ho's
you're next
taxi 3

dat zijn degene die ik nog uit mn hoofd weet.Op zich geen probleem dat hij er geen trailer voor vindt,maar hij moet ze niet elke keer opnieuw scannen voor mij  ;D

Ik ben me ervan bewust dat het veelal aan de schrijfwijze en/of beschrijving van de film zal liggen waardoor er geen trailer kan gevonden worden bij veel films,maar om alle films opnieuw van de NAS te halen,te hernoemen en opnieuw door Yadis te trekken en terug op de NAS te zetten is me effe teveel werk.Ik hoopte door,er handmatig een trailer bij te voegen dat het scannen niet opnieuw moest....

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #5 Gepost op: januari 11, 2015, 01:02:30 pm »
Ik heb enkele,dingen geprobeerd,
"you're next" veranderd in "you re next" en dan vindt hij wel een trailer in de jukebox +
Maar "you're not you" veranderen in "you re not you" geeft geen resultaat...

spiderman of spider-man in de jukebox + geeft geen trailer,maar in de gewone map onder favorieten wel....
Ik heb alle films gecheckt op imdb en veel filmtitels kloppen 100% "Daredevil" bijvoorbeeld vindt ie ook geen trailer van,terwijl dit exact geschreven is.

Ik heb wel alleen de naam van de map,en het. xml bestand in de map aangepast.De naam van het filmbestand niet ( bang dat hij de film niet meer gaat linken aan de bijhorende. xml bestand)
Misschien als ik de naam van het filmbestand zelf aanpas dat ie wel een trailer gaat vinden?
Moet ik dan opnieuw een. xml bestand aanmaken via yadis2mede8er als ik de naam verander?

De naam van de map aanpassen heeft al voor 40 films een oplossing gebracht,dus ik veronderstel dat hij naar de naam van de map kijkt om een trailer te vinden denk ik dan,niet?

Offline Maasbommel

• Mede8er Moderator
  • Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: januari 11, 2015, 01:08:38 pm »
De trailer links komen van themoviedb.org/
Dus als daar geen links bij een titel vermeld worden, dan zal de mede8er scraper ook niets vinden.

Check de titels die hij niet vind met link eens daar...
Als er daar ook geen video links zijn kan je ze wellicht zelf toevoegen op themoviedb.

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #7 Gepost op: januari 11, 2015, 02:05:15 pm »
hmmm ik ben al wat films tegengekomen waar idd geen trailer voor is op themoviedb.org, ik zal ze zelf eens toevoegen van de week, bedankt voor de goede tip  8)

Dan zit ik nog wel met spiderman,die in de jukebox+ geen trailer kan vinden maar onder zn eigen submap wel  ???
Ik ga me van de week nog wel eens amuseren met wat te zoeken en proberen dan

alvast bedank maasbommel

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #8 Gepost op: januari 12, 2015, 08:55:54 am »
films zoals Daredevil,  Mission Impossible,  [REC] 4,  Rommel,  .... vindt ie geen trailer,terwijl er toch een trailer op de themoviedb.org staat.  Zo heb ik momenteel nog 38 films waarvan ik de naam heb aangepast of zelf een trailer bij toegevoegd heb maar hij geen trailer voor kan vinden....

iemand nog een suggestie?
Het scannen duurt me nog wat te lang  ;D

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #9 Gepost op: januari 13, 2015, 09:06:36 am »
Na heel wat uren van trailers toevoegen,namen veranderen en opnieuw scannen en proberen ben ik van 87 films zonder trailer naar 14 films zonder trailer gegaan.

Volgende films hebben een trailer (al dan niet door mezelf toegevoegd op themoviedb.org gisteren ochtend) maar,de mede8er vindt ze niet :

Abraham Lincoln Vampire Hunter
Loaded
Mission Impossible
Sx_Tape
You're Not You
Daredevil
Downfall  (ook wel bekend als Der Untergang)
Lara Croft Tomb Raider
Oceans Eleven
Bros Before Hos
Dont't Be Afraid Of The Dark
City Of God
Come Il Vento ( Like The Wind)
The Raid Redemption

Ik heb al verschillende namen geprobeerd,met of zonder hoofdletter maar zonder resultaat bij deze 14 films,iemand die me kan vertellen of ze wel een trailer hebben bij 1 van deze bovenstaande films?

Ik lig er niet van wakker dat er geen trailer voor is,maar soms duurt het zoeken naar trailers wel lang en elke film dat ie dan moet zoeken is er 1 teveel  ;D

Offline Picasso1761

• Newbie
  • *
« Reactie #10 Gepost op: januari 13, 2015, 02:09:38 pm »
Het is mogelijk om zelf trailers toe te voegen aan het xml bestand. Hiervoor heb je het bestand XML Notepad 2007 nodig.
Link: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=72d6aa49-787d-4118-ba5f-4f30fe913628&displaylang=en
Open met Notepad een XML bestand waarvan je weet dat er een trailer in staat. Klik op de + bij movie. Onderin staat een mapje videos. Kopieer deze map.
Open met Notepad het XML bestand waar geen trailer in staat en plak de map videos onder de map movie.
Ga naar youtube movietrailers en zoek de trailer van de film.
Kopieer het nummer van de trailer dat achter watch?v=_9KLWseutLE boven bij http:/ staat. In dit geval dus _9KLWseutLE. Plak dit nr. bij videos/url achter embed/ en playlist= over het nr. van de film.
Save nu dit Xml bestand. De trailer zal nu in about.jpg verschijnen. Succes.

Offline kim

• Experienced Member
« Reactie #11 Gepost op: januari 14, 2015, 08:21:38 am »
Ik heb het net geprobeerd en het werkt perfect  ;D
Super bedankt voor de tip Picasso , had ik dit eerder geweten dan had ik niet uren moeten liggen opnieuw scrapen en zoeken.

1000 maal dank  8)

Offline micron

• Experienced Member
  • Like Status: +2/-0
trailers icm jukebox+...zelf trailer toevoegen?
« Reactie #12 Gepost op: juli 22, 2015, 02:25:10 am »
Hier ook uitgeprobeerd en werkt prima, bedankt voor deze informatie.
Groeten Arnold