Auteur Topic: Filminfo opslaan via NFS  (gelezen 2490 keer)

Offline niekw83

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
Filminfo opslaan via NFS
« Gepost op: december 17, 2014, 08:18:44 pm »
Hoi allemaal,

Sinds een paar weken heb ik een Mede8er in mijn bezit. Een ME600X3D. Hij werkt geweldig. Het streamen van films gaat vlekkeloos. Ik speel de films vanaf mijn macbook pro via NFS af.

Het enige wat me niet lukt is om de filminfo die via de ME600X3D gescrapt kan worden om deze op te slaan. Ik ga in de console van de mede8er naar de filmfolder en dan bewerken. Hij haalt dan de film info op. Tot zover gaat alles goed. Maar als ik hem dan op wil slaan. Geeft hij aan dat het niet lukt.

De folder op mijn mac book die ik via NFS gedeeld heb heeft lezen en schrijf rechten.

Kan iemand me verder helpen? Zou super zijn.

Offline hansdevr

• Hero Member
  • Like Status: +22/-4
  • ...seems logical...
Re: Filminfo opslaan via NFS
« Reactie #1 Gepost op: december 19, 2014, 08:55:17 am »
Ondanks dat je aangeeft dat je schrijfrechten heb verleend aan je via NFS gedeelde map, krijg ik toch het gevoel dat daar iets mis gaat... Ik heb helaas geen ervaring met NFS op een Apple machine, alleen op een Synology NAS, dus ik kan er weinig definitiefs over melden. Toch zou ik me even verdiepen in de prima uitleg over de instelling van NFS die hier staat: http://mede8erforum.eu/index.php/topic,17983.msg22567.html#msg22567

Wellicht kun je er toch iets mee...
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is: Keep him or her as far away from a church as you can.. (F. Zappa)

Blackadder: Baldrick, have you no idea what irony is?
Baldrick: Yes, it's like goldy and bronzy only it's made out of iron.

Offline slikgtt

• Active Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: december 19, 2014, 10:07:56 am »
Stream op dezelfde manier zoals jij ook doet.Ik heb op de Mac niet alleen de folder waar mijn media in staat schrijfrechten gelezen maar ook alle films afzonderlijk.

Grt

Offline niekw83

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: december 21, 2014, 08:13:12 am »
Bedankt voor de tips! Ik ga ermee aan de slag. Fijn dat er zo snel gereageerd wordt op dit forum.