Auteur Topic: MCIM compleet verwijderen en opnieuw installeren  (gelezen 2150 keer)

Offline Supergrover79

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
MCIM compleet verwijderen en opnieuw installeren
« Gepost op: oktober 31, 2013, 09:08:41 pm »
Hallo Medeforumers, Ik heb een probleem! Mijn computer is recent gecrashed en sindsdien werkt MCIM niet meer lekker. De folder plaatjes die MCIM zoekt zijn lowres en de Fan art zoekt MCIM helemaal niet meer. Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geinstaleert, maar ik krijg dan een index error. Ik wil het programma compleet verwijderen en opnieuw instaleren zodat het hopelijk weer goed werkt.

Ik heb een (ouwe) XP bak en ik heb een mede8er 400x2. Ik weet dat dit meer een Windows probleem is dan een MCIM probleem, maar aangezien het niet bij configuratiescherm-software staat en er nergens een uninstall is bij het programma, vraag ik het toch maar even hier. Tot nu toe heb ik de complete folder weggegooid en het opnieuw geïnstalleerd. maar dat werkt dus niet. Als iemand weet hoe ik het anders kan oplossen hoor ik het ook graag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast dank! Sanne
« Laatst bewerkt op: oktober 31, 2013, 09:31:47 pm door Supergrover79 »

Offline micron

• Experienced Member
  • Like Status: +2/-0
Re: MCIM compleet verwijderen en opnieuw installeren
« Reactie #1 Gepost op: november 01, 2013, 12:16:42 am »
Hallo Sanne,

Het ligt niet aan jou installatie van MCIM, maar aan MCIM zelf, de maker van het programma is druk bezig met het aanpassen van het programma. Zie onderstaande link
http://www.mede8erforum.eu/index.php?topic=11454.0
Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten, Arnold

Offline Supergrover79

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
Re: MCIM compleet verwijderen en opnieuw installeren
« Reactie #2 Gepost op: november 01, 2013, 06:41:44 pm »
Dank je wel Arnold!

Ik had niet goed gelezen. Ik zal dit onderwerp binnenkort sluiten en verijderen. Helemaal duidelijk en ik wacht het rustig af. Groet, Sanne