Auteur Topic: TViXIE-2-M8R  (gelezen 3934 keer)

Offline Maasbommel

• Mede8er Moderator
  • Hero Member
  • Like Status: +138/-12
TViXIE-2-M8R
« Gepost op: juli 19, 2012, 03:18:48 pm »
Tool om Mede8er XML files vanuit TViXIE bron aan te maken voor de X2 lijn players - Windows versie en Java all platform versie.

Tool gemaakt door Internationaal Forum lid Skylinc, meer info en vragen hier:
http://www.mede8erforum.com/index.php/board,104.0.html

LET OP: om de attachements te kunnen zien in de posts op het Internationale Forum dien je een user account aan te maken en aan te loggen.

« Laatst bewerkt op: juli 19, 2012, 03:23:59 pm door Maasbommel »

Offline Roontje1965

• Newbie
  • *
  • Like Status: +0/-0
Re: TViXIE-2-M8R
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2013, 03:01:25 pm »
Hoi Maasbommel

Even een vraagje nav voorgaand berichtje van u, ik heb die app gebruikt, maar waar ik voorheen wel de info knop kon gebruiken. Doet hij dat nu niet meer, kortom de informatie mbt de film is niet meer te benaderen.

Tevens zou door het omzetten van de extensie hetzelfde mogelijk moeten zijn als met YAMJ(die ik ook overigens niet geinstalleerd krijgt, vandaar de tvixie.) maar ik krijg het niet voor elkaar de videowall te creeeren via de keuzeknop film. hij geeft wel de films aan maar dat zijn kleine ikoontjes van de filmposter zeg maar en die krijg ik ook niet vergroot.

Ik heb deze vraag ook al neergelegd bij uw engelstalige collega maar ben een totale leek op het gebied van de mede8er en tvixie, heb al moeite met de nl uitleg laat staan met de engelse uitleg

Ik hoop dat u mij iets verder kunt helpen met wat ik allemaal fout doe

Roontje