Auteur Topic: Geluid niet synchroon bij optical  (gelezen 11007 keer)

Offline ptrvb

• Experienced Member
  • Like Status: +0/-0
Re: Geluid niet synchroon bij optical
« Reactie #15 Gepost op: september 02, 2012, 09:22:59 am »
Zie voor serieuze review:
http://www.whathifi.com/review/str-dn1030
Lijkt dus een geweldig apparaat.
Veel plezier ermee als je 'm koopt. En hopelijk zijn je lip sync problemen dan opgelost.

Groet,
PtrvB

Offline Fvddungen

• Active Member
  • **
« Reactie #16 Gepost op: september 02, 2012, 09:38:37 am »
Ik ga hem zo halen bij Plasmadiscounter. Ik ben benieuwd.

Ga ik ook nog even bedenken wat ik met de oude ga doen. Als ik hem wil verkopen krijg ik er toch geen drol meer voor terug, vrees ik. Dan maar iemand in de vriendenkring blij mee maken ofzo.

Overigens klein vergissinkje van mijn kant. Ik heb niet de STR-DB925, maar de STR-DB930. Ietsje nieuwer dus. Er staan er een paar op Marktplaats.
« Laatst bewerkt op: september 02, 2012, 09:41:17 am door Fvddungen »

Offline ptrvb

• Experienced Member
« Reactie #17 Gepost op: september 02, 2012, 04:07:10 pm »
Ik lees graag van je of je lip sync problemen zijn opgelost met je nieuwe versterker. Voordat hij helemaal is afgesteld ben je, denk ik, nog wel even bezig, met de de gebruiksaanwijzing in je hand....

Oude versterker voor een goede fles wijn aan een goede bekende die qua techniek nog wat achter loopt ;)

Offline Fvddungen

• Active Member
  • **
« Reactie #18 Gepost op: september 05, 2012, 09:28:56 am »
Het lijkt er op dat het nu stuk beter synchroon loopt. Maar ik moet het nog even verder ervaren. Ik kijk niet dagelijks films, he.

Mooi apparaat die versterker, maar ook weer veel te veel features, die ik moet gaan uitpluizen. En die Media Remote app heb ik ook nog niet werkend. De gui op tv, waarmee je dus dingen kunt instellen, is wel echt ruk. Daar had Sony wel wat meer aandacht aan mogen besteden.

Offline ptrvb

• Experienced Member
« Reactie #19 Gepost op: september 05, 2012, 02:26:06 pm »
Leuk te lezen dat je lip synch probleem opgelost lijkt te zijn ("een stuk beter loopt": misschien nog verder fine tunen). In de review, waar ik je de link van gaf, werd gesproken over het niet-intuitieve menu systeem (ik neem  dat daarmee de GUI op TV wordt bedoeld). Als alles goed is ingeregeld, gauw weer vergeten en genieten...

Offline sjeet

• Newbie
  • *
Reactie; audio mede8er loopt niet synchroon met de video.
« Reactie #20 Gepost op: juli 03, 2019, 10:30:53 pm »
Na aansluiten van een nieuwe TV (LG-Oled) liep het geluid niet meer synchroon met de videobeelden.
Oplossing voor mijn mede8er 500x
* Druk op de setup-knop van afstandsbediening van de mede8er.
* Ga met de cursor naar "Video" rechts boven
* Open het rolmenu.
* Verander "1080p" (was standaard) in "1080i" (kan misschien ook andersom zijn, afh. van het type TV
Hierna was het probleem opgelost.
Veel succes